Black

Haft en trevlig dag på jobbet. När jag ser tillbaka på min mottagningslista kan man tro att jag har min arbetsplats i sydafrika. Hela familjen från Kongo, 11 pers, har besökt mig idag för avläsning av PPD. Jag jobbade frenetiskt för att få till en konversation. Swahili och franska är deras språk. Min franska är inte riktigt vad den borde vara efter 3 års studier. Man får väl skylla på att det var VÄLDIGT länge sedan. Man känner sig som en liten blekfis i detta härliga gäng. Vi behöver alltså SOL. Just nu är det kallt och blåsigt och väldigt trist. Får ta på mig Helly Hansen på kvällspromenaden. Sen är jag sur :(. Hårddisken på min dator har pajat. Får sno en liten stund av landstingets välbetalda tid.

Kommentarer
Postat av: Kjetilkatarina

Cool site ... I like it :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback