Glömska barn

Måste ta en snabbresa ner till Umeå i kväll. Sofia kom hem med Jonas bankomatkort i söndags. Inte kul alls. Jonas måste ha det innan helgen. Då passar jag på att lämna min dator till snälla svågern som lovat att laga den åt mig. Det blir så bra så. Hoppas att han hunnit fixa den till på måndag då jag ska ner till stan igen för att äta julbord med smittskydd på officersmässen! Resten av veckan ser rolig ut. Steve och jag ska åka ner till Ytterhogdal på torsdag, tjyvfira lite jul med svärföräldrarna. Sen ska vi tillbaka till Sundsvall på åkarfest på lördag. Jag får en heldag på IKEA och det är inte dumt så här dagarna före jul.

image159  NÖDVÄNDIGHETER

Kommentarer
Postat av: Kicki N

Vad lyckat att du ska till IKEA på lördag för det ska jag också. Vi åker med Postens personal för shopping, nöjen och stannar till söndag. Vi kanske ses!

2007-12-04 @ 20:32:29
Postat av: Kicki N

Kom ihåg en sak till. Var ska ni bo i Sundsvall?

2007-12-04 @ 21:00:47
Postat av: katarina

Tror Knaust men är inte riktigt säker då vi inte bokar själva. Vi ses säkert, trots att Ikea är stort!!

2007-12-05 @ 08:00:55
Postat av: Kicki

Vi ska bo på Skandic någonstans mitt i stan. Åker från Bjurholm redan kl 07.00 (puh) lördag morgon och landar rätt tidigt på Ikea. Vi träffas alldeles säkert.

2007-12-05 @ 13:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback