Retad

Ja inte i ordet rätta bemärkelse, men en rethosta som håller på att göra mig galen. Ni vet hur det känns när det bara tokkillar i halsen och sen får man hosta tills man nästan tappar andan. Det är inte direkt kul att sitta ensam i telefonrådgivningen såna dagar. Känns lite pinigt när pat ringer och klagar på samma symtom. Hostanfallet går som bekant inte att häva när det väl satt igång! Man får en känsla av att dom kan tro att man driver lite med dom!! Tänk om tunnpannkaka kunde ha en lindrande effekt för det ska jag och Fia äta till middag!! Frisk luft är också bra så jag ska ta en riktigt lång promand med Hugo i kväll. Sen ska jag traggla anatomi och fysiologi med Fia som har prov i morgon.

image162 den här har nog ingen hosta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback