Loppis och vintermässa

Jag har ett roligt lördagsnöje. Jag går på loppis och gör mina små fynd. Vi är många där varje lördag som slåss om antikviteterna (nåja). Idag slet jag åt mig en fin pianopall. Min gamla är så trasig att det känns som att hänga knäveck när man sitter i den. Hittade också en fin blå vaxduk, en sån där som ser ut som tyg, 10kr! Dagen fortsätter med modevisning på vintermässan, och tänk där var mina kamrater Alma och Hilma, fräsiga som vanligt! Dårfinkar!!
Jag fick ingen promenad idag heller, risk finns att man blåser bort och det kan jag inte riskera då jag ska ha beredskap i kväll och jour hela dagen i morgon. Lata mamman tänker inte laga mat idag, vi får tänka Italienskt kök och beställa en pizza. Viscy Noveau, tropical/lemon får förgylla den middan.

Kommentarer
Postat av: Karstenolivia

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback