Okey, vadårå?

Jag har semester!! Glömmer bort både blogg och privat dagbok. Tre veckor har gått och jag har två kvar. Jag har det så underbart. Har hunnit med så mycket. Utlandsresa, midsommar, marknadsdagar i Bjurholm, den traditionella sommarfesten hos Bodil. Golfrundor tidigt på morgonen, sol och bad i kalla Agnsjön på eftermiddagarna. Just nu lite regn och rusk men då finns ju Flickan som lekte med elden. Finns massor av jobb i tvättstugan oxå. Steve har åkt iväg på körrunda upp mot Bodö. Kommer hem på torsdag och då ska vi packa väskorna och åka till Ytterån och kamraterna där. Spelning på Åparken på lördan så det blir väl rep hela fredag natt. Som vanligt. Vidare till svärfars i Ytterhogdal. Hoppas att träffa Susanne. Urban, Steves bror, ska oxå vara hemma, kul att träfa honom, det var länge sen. Som sagt, det är mulet och grått men solen skiner igenom i mitt sinne. (Gud så tungt!) lIvet är Lajban!!!!!!!!

image61....söt, men inte min!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback