LillPro Rystedt

Idag har jag haft en underbar dag som LillPro på golfbanan i Bjurholm. Mina arbetskamrater från tre älvar har haft hälsovecka som vid alla tillfällen avslutas med en dag på Bjurholms golfbana. Detta är ett privilegium för mig. Jag får komponera hela dagen som jag vill. Har tillsammans med Mats och Leif i restaurangen sett till att vi fått god och nyttig mat i magen. Vi började dagen kl 8.30 med instruktion av vår riktiga Pro Gamal Sheriff.(jag undrar vem som var bäst?) Sen instruerade jag kompisarna i konsten att putta och komma sig ur en bunker. Därefter hade vi en god frukostmacka som väntade. Sen gick vi nio hål där vi turades om att bära min tunga bag och slå bollen framåt. Inga hole in one idag. Därefter en sagolik lunchbuffé. Räkor, greksallad, lammfilé, moussaka, paella, you name it!  Avslutade dagen med ett grupparbete. Alla hade en väldigt trevlig dag och jag undrar om inte jag njöt mest!
I kväll firar vi att min make har jobbat sista dagen på kontoret och nu har semester innan nytt jobb väntar. Grillat i solens sken väntar just nu.

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback