Drottningvarning

Nu är vi inne i månaden mars. Katternas månad. Och visst är väl jag också katt. Förälskelsen kom där den första dagen i denna månad. Jag föll pladask, yr av känslor! I vad? I vem? Detta är helt otroligt, jag blev hopplöst förälskad i en bild av vår kung. På denna bild är han jätterufsig i håret (förmodligen tagen ute där det blåste ordentligt) Han ler så ljuvligt sött och håret står som en sky runt huvudet, släng dig i väggen SkåGustav!! Jag har aldrig sett att vår kung är så otroligt charmig. Så nu får hon passa sig lite vår kära drottning. Katter kan gå långt i mars, och stavar jag på ordentligt är det inte otroligt att jag når kungliga huvudstaden innan månden är slut. Jag ska träna lite för detta idag då jag ska ta en lång skön promenad i solen ända upp till Mariebäck. Rätt vad det är finns det någon eller något annat att bli förälskad i under promenaden. Vi får hoppas på det för Silvias skull.

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback