Sminkbord och IIIIIIII-ääääää

Har länge funderat på varför jag inte har ett riktigt sminkbord. Ett stort fint med speglar så man kan se sig från alla håll. Jag sitter i halvmörker med en liten handspegel som jag fick när jag köpte hårfärg. Har inte ens köpt min egen spegel!! Man kanske måste ha finare smink än HM:s för att få ha ett sminkbord. Nåja köksbordet får duga. I morse när vi fikade blev jag plötsligt tvungen att säga III-äää flera gånger. Resten av familjen såg lite förvånade ut! Har man ett sådant centra i huvudet kanske? III-äää centrat? Får ta reda på det via nån neurolog under dagen. Nånstans är det förknippat med glädje och lycka, en onsdagmorgon klockan 06?????

Kommentarer
Postat av: Lukas Podolski

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback