Vårpromenad med Alfons

Dessa ljuvliga kvällspromenader upp till golfbanan har börjat igen. Varmt och skönt. Bara en hake. Det hinner bli så mörkt innan jag vänder och då blir jag så mörkrädd! Vad i hela världen är jag rädd för? Spöken?? Nix pix. I kväll plockade jag fram Alfons Åbergs mantra, Stick du stygga spöke för du finns inte! Men jag byter ut ordet spöke mot nyvaken björnhona, argsint älgtjur, psyksjuk ekorre, galen Robin i BMV osv. Försöker även få kontakt med mitt tredje öga. Funkar inte. Jag ser bara gulgröna solar i tusental efter dumjävla bilister som inte har vett att blända av för gångtrafikanter. Bländad!!!!!
Nu ska jag snyfta framför tv:n en stund då det är sista avsnittet av antikrundan. Där röjer man väl sin ålder lite kanske, eller?

image5

Kommentarer
Postat av: Silasmichelle

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback