Äntligen golf igen!

Detta är väl ett tecken på att sommaren närmar sig. Har varit på rangen och slagit min första hink för året. Helt underbar känsla. Det kändes som om jag aldrig skilts från mina klubbor sen förra hösten. Slagen satt som picken i Greta! Just nu är det bara värmen som fattas. Har också inhandlat gamla jeans som ska få bli shorts i sommar. En underbar pelargonia som är nåt av det sötaste jag sett på länge. Risk för magsjukeepidemi i familjen. Steve löper upp och ner på toaletten och Jonas börjar knorra lite.

image32

Kommentarer
Postat av: anna

angående min uppkörning så kanske du förstår hur det gick enligt min punkt på listan ;) får jag bara vara mindre nervös nästa gång tar jag hem det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback