Ny vecka

Det har varit en rolig och skön helg! Julgalan på fredag var trevlig. God mat och en så där show. Det var väl framför allt ljudet som dissade lite.
Sofia och jag tog en tjejdag i Umeå på lördag. Nya vinterskor till Flisan. Nåja vinter och vinter, vanliga Reebook, i mina ögon inga bra vinterskor! Gick och dolade lite och handlade mat innan vi åkte hem. Tapas till middag. Steve kom sent, halv nio. Kvällen för oss själva då alla ungdomar var på UG. Fredrik jobbade. Lugn och skön söndag. fredrik och jag satt och spelade geni hela eftermiddan, Jag vann!! Fläskkotletter till middag. Steve fick en kort helg, var tvungen att åka direkt efter middan. Jag var dödstrött och la mig redan halv nio och sov så gott hela natten.

image150

Kommentarer
Postat av: Vidarmariam

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback