Är det sant eller är det sant?

För första gången i vår har vi suttit ute på altanen och ätit middag. Jag satt i kortärmad topp och njöt av solen som smög sig in genom bamburullgardinen.Fick faktiskt ett glas vin till maten. Enligt SMHI ska detta väder bestå under helgen. Trist att jag ska vara jour, men jag hoppas att det blir lugnt så att jag hinner njuta lite av vårsolen. Sofia går i shorts över tights och det ser mysigt ut. Hon längtar efter att ta ut moppen, men det behövs lite förberedelser med batteriet och annat innan det går. Vi får väl fixa det i helgen. Birthdaysidan är rolig. Hittar många som fyller jämt i år, av kompisar alltså. Annars finns det nog ingen i Bjurholm som är lika insatt i vilka som fyller jämtt, som jag som jobbar med hälsoundersökningarna. Det är lite kul!
Hugo är trixig och jobbig. Trotsig, matvägrar och är allmänt knäpp. Löptikar förstör hans dagar totalt. Det enda han tycker om just nu är att långpromenera med mig.


image250Ej klar för racing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback