Jag-någons favorittjej

Mina hälsoundersökningar är väldigt varierande och roliga. Idag blev jag utnämd till en 50 årings absoluta favorittjej när jag äntligen gav honom tillåtelse att lägga in dagens första snus.
Ser fram emot en god lunch idag när jag fått hembakat blodbröd av snälla Britt Lois. Tror nog att Hugo också blir glad över en munsbit.
Kollega Karin Strandberg fyller år idag. GRATTIS! Birthday. se är en mycket bra sida. Hade jag inte tittat där hade ingen vetat att hon fyllde år idag. Skickade genast ett MMS och gick och placerade gratulationsflaggan på matbordet i fikarummet. Tradition hos oss.

image254            image255

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är ditt fel att jag snusar dom ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback