Mobilernas egna hemliga liv

Jag undrar om mobiltelefoner har känslor? Kan dom vara svartsjuka och känna sig ratade? Jag bytte ringsignal på min igår eftermiddag (sex and the city) och sen blev telefonen som förbytt. Det började när jag lagt mig och somnat. Då kom det massor med tomma sms från Maria i Ytterån. Varje gång jag öppnade messen så ringde jag till Sofia!! Hon undrade förståss vad jag höll på med. Men herregud jag hade väl inte ringt henne. Nu i morse vid halv sju börjar Marias telefon att spotta ur sig sms igen!! Jag höll på bli galen, ville ju sova. Messade tillbaka och undrade varför hon skickar en massa tomma meddelanden. Det hade hon INTE gjort, hennes mobil låg i tryggt förvar i handväskan!! Vad är det som händer?? Dessutom har min laddare gått upp i rök. Den befinner sig inte i sin oranga lilla väska.


Kommentarer
Postat av: Ulocia

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback