Bra helg

Vilken rolig helg det har varit. Båda pojkarna kom hem. Fredrik har jobbat på UG och Jonas har spelat gitarr så att fingrarna nästan blödde. På lördag eftermiddag ringde Louise och ville att vi skulle följa med på pub på Jontes. Trubadur Johannes Nordström underhöll. Tacka för att man ställer upp. När vi kom dit tyckte jag att Janne och Karin också behövde komma ut och lufta sig lite. Dom var inte heller svårövertalade. Söndagen var man ju lite trött då! Men vad gör det när man haft roligt.
Jag skulle egentligen vara flexledig idag men det hade kört ihop sig på jobbet så jag jobbar från 13.00. Blir jätteglad i allafall då jag går in på Eagles hemsida och ser att dom ska vara på Globen 29/3. Dit  SKA  jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


image198                      image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback