Fredag

Vilken vecka detta har varit! Hela Bjurholm håller tydligen på att dö i förkylning! Det har varit sånt tryck så jag är alldeles less. Steve är hemma och sjukskriven några veckor. Han måste ju snart bli bra i sin rygg. Jag och Elisabet ska till Vännäs i eftermiddag på diabetesträff. Vad gör jag där?? Vi ska ta en första provtur med vår nya leasingbil volksvagen Touran. En svart  tjusig sak. Fredrik och Ante kommer hem i kväll. Fredrik ska jobba på ug. Sen har dom sportlov nästkommande vecka så huset kommer att vara fullt. Hoppas helgen kommer att bjuda på fint väder så att jag och Hugo får våra långpromenader. Han är lätt överaktiv just nu då långpromenaderna uteblivit många kvällar denna vecka!
Ha en riktigt skön helg ALLA!!

image216   fast den är svart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback