Grattis bloggen 1 år

Härligt! Idag är det ett år dedan jag började blogga! Jag älskar min blogg och tycker att detta är jättekul. Den har roat mig och jag tror att den har roat andra också.
Underbar lördag. Tog en långpromenad med Hugo upp till golfbanan i morse. Strålande sol och flera +grader. Fredrik och Andre är hemma. Rullat kötbullar på ett kilo och väntar nu bara på att potatisen ska bli klar. Välkommen Anna Åden på köttbullmiddag.
Stevestackarn har fortfarande lika ont i ryggen. Jag tror att detta är ett diskbråck och inte alls någon ischias. Om han inte är bättre nästa vecka tänker jag ta honom till doktor Peter. Detta går inte alls ann.

image213

Kommentarer
Postat av: Tove

härligt !
Ha en bra lördagkväll :)

Postat av: Hannah

Hej, vill du vinna att jag gör GRATIS REKLAM för din blogg i en vecka?

Skriv isåfall kommentarer på min blogg, och hoppas att jut DU blir kommentar 3000!

2008-02-23 @ 18:13:27
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback