Inte möe-men alltid något

Jag har det ganska lugnt omkring mig just nu. Det händer inte så mycket. Steve är hemma och skulle få träffa dr Maria idag men det körde ihop sig. Hon tyckte synd om honom som blev så styvmoderligt behandlad, men han klarar sånt. Vi gör ett nytt försök i morgon. Vi fick åka ut med poliseskort i stället. Synd om folk som inte mår bra!
I kväll ska vi ha revyträff. Steve har bestämt sig att inte vara med i år då det inte är riktigt förenligt med hans jobb. Med det så tror jag att jag också står tillbaka denna gång. Jag tycker att jag har ödslat så mycket tid som inte har varit så effektiv. Det är ju så roligt just den veckan vi spelar, men resten av året kan jag avvara.
Hotell bokat och klart inför globentrippen och Eagles. Vi ska allihopa bo på hotell Malmen. Även Gilliams från Oslo ska vara där då, men tyvärr får vi inte gå på konsert tillsammans. Dom hann inte med lördagen utan fick biljetter till söndagsföreställningen i stället. Å andra sidan så har dom ju sitt roliga kvar.

image215

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback