Skellefteå ToR

Måndagen startade tidigt. Vaknade redan vid 04 då Steve gav sig iväg. Kändes skönt att få dra täcket över huvudet en stund till. Gud så otäck ringsignalen på mobilen är vissa mornar. I morse var en sådan!! Åkte härifrån kl 07. Hämtade upp Anna i Tvärålund och vidare upp till Skellefteå. Framme på Anderstorps vårdcentral kl 10. Började med en fika. Jag gillar det glutenfria hårdbrödet. Synd att det är så DYRT, annars skulle jag ha det hemma. Trevliga damer beskrev på ett mycket pedagogiskt sätt hur dom kör hälsosamtalen i grupp. Jag tilltalas inte av sättet då jag tycker att det är 100% kvalitetssänkande. Håll med mig!! Solen i ögonen och snörök hela vägen hem. PUHHHH!!!
Väl hemma middag med Andre och Sofia. Det är ett riktigt garailväder ute så jag vet inte om jag ser fram emot kvällspromenaden. Lycka är i alla fall att Ceasar ska förgylla min TV kväll.

image212

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan :) Hoppas du får en bra dag!

Postat av: Arkanoid Games

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2010-01-12 @ 10:11:04
URL: http://arkanoid-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback