Vissa är det synd om

Stackars Steve. Han har sträckt sig i ryggen och har en fruktansvärd ischias. Han har mycket svårt att sitta, har halvlegat i en ytterst lustig ställning över fåtöljerna i rummet i helgen. Jag har haft lite svårt att hålla mig för skratt ibland. Har just varit hemma och ätit lunch och han tycker nog att det känns något bättre idag. Då får vi se om han klarar av att köra stora bilen i morgon. Helgen har alltså gått i lugnets tecken. Det måste väl kommenteras på något sätt att  JAG har legat i soffan och följt skidskyttet från Östersund. Det var länge sedan jag såg någon sport på tv. Vi har passat på att fira Andre i helgen. Han fyller 18 på tisdag men då är vi ju inte tillsammans. Fredrik gratulerades med "Vi gratulerar" via telefonen. Är man inte hemma så är man inte. Han vet ju vad som komma skall!!!!

image201           image202

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback