Nu är jag arg!

Lyssna på radion! Läs dagstidningarna! Läkarstationen!!!!??? (vi är också en vård/hälsocentral) ska stänga 10 veckor under sommaren! Varför sitter vi hela personalen och jobbar med konsekvensanalyser när det verkar vara bestämt redan. Vi kämpar emot den STORA DRAKEN = Landstinget. Hoppas att varenda liten kotte i vår kommun demonstrerar. Jag har sagt det förut och jag säger det igen- Det här känns som att bli hårt straffad för något man inte har gjort!!

image188     Jag Sverkrar västerbottens läns landsting!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Så dåligt! Jag tyckte det var märkligt att ingen hört nåt, men nu förstår jag... Det verkar som folk är engagerade i alla fall, att döma av kommentarerna på nätet i VF och VK.

2008-01-24 @ 11:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback