Nu är jag glad!

Det är fredag eftermiddag och denna vecka har flutit bra trots att min kollega haft semester. Artikeln i VK idag var bra skriven och vi är alla nöjda. Jag tycker bara inte om att heta Rydvall. Tänk om nån kopplar ihop mig med Magnus! Många patienter har många funderingar. Vi tänker i alla fall inte ge oss i första taget. Kollega Kerstin och jag har varit och ätit premiärlunch hos nya ägarna på värdshuset. Det var väl inget märkvärdigt, men det dög.  Har just pratat med Steve som har ca två timmar hem. Vi är bjudna på middag hos Greger och Louise i kväll. Kocken Greger brukar alltid ha nåt gott i sina grytor. Vi ska väl fortsätta med busspånet. Pojkarna ska va kvar i stan. Andre kommer till Sofia så dom får en egen romantisk middag för två ikväll.

image189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback