Tack!

Tack till Titti och Per Örjan för ett fantastiskt nyårsfirande. Syster slog alla rekord med en sagolik trerätters. Vinkokta musslor med bagetter, entrecote med rotsaksgratäng, en underbar efterrätt med exotiska frukter och portvin till. Super-Trupergott! Inför tolvslaget promenerade vi ner till centrum för att få uppleva det fantastiska fyrverkeriet. Steve stannade hemma med jycken så att han inte skulle skrämmas till vanvett. Skumpa som sig bör och en sibyllakorv när vi kom hem. Dan därpå var vi alla lite trötta men man missar inte nyårskonserten från Wien. Långprmenad var därefter nödvändig. Jag följde med Titti till fredsmässa i tegskyrkan. Sen var det middag innan vi skulle återvända till Bjurholm. Hämtade upp alla ungar på Haga. Trött som usch kröp jag isäng diret när jag kom hem. Jag var nämligen den enda som skulle upp och jobba årets första arbetsdag.

image174

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback