V. 04

En extralång helg är över. Var flexledig på fredag så jag tycks nästan ha haft en minisemester. Sofia har varit i stan så det var bara freppen hemma och såg till sina föräldrar. Var i stan och shoppade lite på fredan samtidigt som vi skjutsade ner dotra till frininga! Vi har hunnit med en hel del. Städat upp hela tvättstugan. Det blev 6 sopsäckar med gamla kläder som ingen längre vill (kan) ha. Långpromenader med Hugo hör ju också till. Vädret har väl varit lite si och så. Jag tycker inte om när det blir blött och moddigt. Sen kommer då måndan och räkningar börjar droppa in. Vad FAN, tror dom att man har vunnit på hästar eller?? Nåja det är ju bara att se glad ut och pynta upp det man är skyldig.


image187       Jag skulle uppskatta lite privata, trevliga brev jag också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback