Veckorace

Herre Gud så snabbt denna vecka rinner iväg, det är redan torsdag. Steve är i Finland och drar sig mot ryska gränsen. Sofia och jag har det lugnt och skönt med voffis. I går var vi tvugna att plocka av julgranen då Hugo i sin ensamhet inte kunde låta bli att smaka lite på några små fina hemslöjdshjärtan. I helgen ska vi plocka undan alla julsaker och städa fint. Då blir det äntligen dags att inhandla en bukett tulippor, det är sed hos mig. Välkomna den ljusa tid som är på väg. I kväll ska jag iväg och svettas på kickboxning. Annika och sjukgymnasterna från Vindeln ska ha en provapåkväll. Jag vet att det är jättekul, men jättejobbigt!!

image177Akta dig Muhammed Ali

Kommentarer
Postat av: Axelalicia

Great site and interesting informations. THX!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback