Det kostar att ligga på topp

Kollega och jag ner till Umeå på fackmöte i går kväll. Odygdiga och laglösa som vi är använde vi visst en felaktig bil! Fick parkeringsböter på köpet, HELVETES. Det är bara att betala och se glad ut. Tog en gofika på station. Drack ett jättegott grönt te som hette Äventyr, det fanns kanske en mening. Lämnade frack till Jonas och hämtade upp Sofia. Sen hämtade vi kollegans föräldrar på Alvik. Dom hade varit på en trevlig liten kryssning till England. Fredrik har åkt iväg med klassen till Fredrika idag för att se munken och träffa andra glada buddister. Jag har tvättat handdukar och promenerat med Hugo till golfbanan. Det är vad man gör när man strejkar. Nu ska jag jobba i eftermiddag. I kväll ska vi till Anna i Vännäsby och klippa ner Vovven sommarfrissa.

image286 OCH!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja :) men jag har sagt att Tiger-jeansen vill ja ha tillbaka om jag blir sådär liten någon gång ;)
För dom var så dyra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback