Satt på pottan

Ja då satt man där igen. Vårt fantastska fackförbund har gått med på ett bud som ger oss 125 kr/mån, före skatt!!! Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Det var verkligen värt att strejka 6 veckor! Man måste nog se sig om efter ett annat fackförbund.
Det finns andra saker som retat mig idag också. 5 över 7 i morse ringer trafikpolisen hem till mitt privata telefonnummer och kräver att jag ska åka ner och öppna upp mottagningen för att ta ett blodprov på en som hade blåst positivt i en alkotest! Jag sa att jag just kom ur duchen, men det tyckte han inte var någon ursäkt, jag skulle bara skynda mig!!! Hur fräck får man vara. Just nu söker jag hans chef för att be trafikpolisen titta över sina rutiner lite!
Ska upp på Balberget efter jobbet och tacka av Ingvar Nilsson. Murrikkamat och sallad. Tipspromenad och ättestupa. Jag ska vara paparazzi.

image289

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback