Sista april-kanske jag konverterar?

På konungens födelsedag var jag med Eva på skolan och vaccinerade barnen i fyran och sexan. Hann drogtesta lite gjorde vi också. Alla ungdomar i stan så Steve och jag var ensamma hemma. Åt supermiddag och hade det skönt. Steve hade köpt en öl som var så god att jag skulle kunna tänka mig att konvertera från vin till öl!! En smooth scottish beer, med smak av vanilj och toffee, INNIS & GUNN. Garanterad smakupplevelse. Hoppade över majbrasan mest för Hugos skull. Men de smällare vi hörde från altanen reagerade han inte ett dugg för. Han är mer brydd över fåglarna som kvittrar.
Senare på kvällen gick vi upp på Jontes där delar av Heel spelade rock. Marcus och David. Stökigt och högljutt.
Gick hem och sussade istället!

image258

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback