Mamma Mia!

Ibland är det extra bra att ha tonårsdöttrar. Igår var en sådan dag. Sofia skulle jobba i garderoben på Hamnmagasinet och ville så att vi skulle komma och hämta henne när hon var klar. Ja men jippi, det innebar att jag och Steve fick en helkväll i Umeå. Jag åkte in till Vännäs och vi började med att ta en härlig bastu på hans jobb innan vi åkte in till stan, Bara det!!
Gick på Pipes och åt en god middag och drack Carlsbergs alkoholfria öl!
Sen gick vi på bio. Steve och jag har bara varit på bio tillsmmans 1! gång tidigare och det borde vara så där 25 år sedan, då såg vi Pojkarna från Brasilien. Nu var det alltså på tiden.
MAMMA MIA! Herregud vilken underbar film, musiken, miljön, skådespelarna. Ett bra ord för filmen är GLAD. Jag kom på mig själv med att sitta med ett jätteleende på läpparna hela filmen. När den filmen kommer på DVD är den bara ett måste. Jag skulle kunna se den hur många gånger som helst. Ett litet lyckopiller.

                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback