Eminent besök

Jag hade glädjen att ha vår landstingsdirektör vid min sida hela gårdagen. Hon skulle va med oss distriktssöterskor hela dan. Vi hade lite otur. Karin var sjuk, Kerstin låg på akutrummet hela dan i magsmärtor och Elisabet hade hemliga patienter som dirren inte fick va med på. Alltså fick jag ha henne för mig själv hela dan. Jag hade en VHU 70 som hon tyckte var intressant att va med på. Lunchade på Värdshuset. Avslutade arbetsdagen med en videokonferans. Trevlig människa den där Sofie Edberg. Släktingar i Bjurholm hade hon också!!
Hem och kasta i sig lite mat och iväg till Midgårdsskolan och första föräldramötet. Trevligt. Elvorna hade väl kanske kunnat förbereda sig något lite bättre. Hemma vid 22 och raka vägen i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback