Grattis till körkortet Jonas !

Idag var det då äntligen dags för Jonas att få köra upp. Vi åkte upp till Vindeln vid halv två. När vi kom dit fick han en uppvärmning med bilskolläraren. Halv fyra kom då besiktningsmannen och det var dags att sätta sig i den lilla röda golfen och visa sina kunskaper. Herregud så nervöst det är att gå och vänta. Denna halvtimme känns som en evighet. När dom då äntligen kommer och Jonas gör tummen upp så blir man ju så jublande glad. Grattis Jonas!! Naturligtvis kör Jonas hem från Vindeln. Detta är också en milstolpe i livet. Jag är så glad:))



P-O Jonsson och en strålande glad Jonas...


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tror minsann det var honom jag körde upp med också, han fick ha sätet längre fram än mig :P

Hälsa Jonas GRATTIIIS :D

Postat av: anna

Grattis! vad kul :D

2009-08-13 @ 22:18:06
URL: http://imable.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback