Sista semesterveckan :(

Ja då var vi hemma igen efter vår lilla semestertripp till Jämtland-Härjedalen. Började i Ytterhogdal. Städade hus och röjde undan en massa saker. Hälsade på farmor/svärmor Birgit på Svedjegården. När jag rensade garderober tyckte jag det var kul att klä upp Sofia i farmors landskapsdräkt.



Sen fortsatte färden mot Ytterån och kamraterna där. Sena nätter är obligatoriskt när man är i Ytterån. Pojkarna spelar.
Marknad på lördan. Trevligheter på Åparken på lördagkväll, men tyvärr hade vi GLIN med oss så vi kom inte in. Lite badfeeling där då alltså.
På söndag tog jag, Sofia och Mattias en liten sightseengtripp in till Östersund. Åkte runt på vackra Frösön, ner till småbåtshamnen. Så fint!



En kall öl smakar gott i sommarvärmen på bryggan i Åparken.....





Söndagkväll var vi inne i Östersund igen och gick på bio. Baksmällan, kanske den roligaste film jag nånsin sett.
Meningen att Janne och Steve skulle ut och fiska, men som vanligt sätter vädret käppar i hjulet.
Hemresa på måndan. Jag säger alltid samma sak när man ska åka bil långt, Tänk om man kunde bli kastad hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback