Mamma-Barn dag i stan...

Vi har gett upp nu jag och Fia! Det blir ingen resa till Turkiet. Då måste vi ju naturligtvis hitta på nåt roligt i alla fall. Föreslog att vi skulle åka in till stan idag och göra av med en massa pengar och tänk att hon tände på idén! Pojkarna var också sugna på att följa med, men jag lovar att Jonas ångrade sig ordentligt innan dan var slut.
Vi har shoppat så det bara stod härliga till, börsen har aldrig varit stängd! Så himla kul!
Fick sen de nya trädskulpturerna i parken, lite ovanliga och roliga.



Tittade in i Gourmetaffärn vid stora hotellet. Jag blir så lycklig när jag ser en stor amerikansk T-bone steak. Den må kosta 399 kr/kg men jag skulle vilja ha en i alla fall. Sen har dom jättesöta godisar som jag också skulle kunna handla många av men dom kostar 30 kr st och det tycker jag är lite mycket! Det är säkert ägg i dom, intalar jag mig!!



Det är så fint i Umeå när det är sommar. Såg en blomma jag inte kände igen, men jag skulle gärna ha den i min trädgård. Gubben vid cykeln bakom hör inte till min trädgårdsdröm!!!



Ja han var kanske ingen gubbe direkt men jag upplevdet så!!
Härlig dag i vår vackra residensstad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback