Män som hatar kvinnor

Nåja, nu blev det en söndagsmatinée istället. Och det var väl nog så bra!
Detta är den i särklass bästa film jag någonsin sett. Film och bok är i stort sett identiska. Nummer ett var naturligtvis Lisbeth Salander!! Guld, helt i överensstämmelse med min bild av henne. Resten av rollistan var också helt perfekt.
2½ timme fantastisk underhållning! Alla MÅSTE se denna film. Älskade att få se när hon hämnades Bjurman och tatuerade hans mage. Det såg ungefär likadant ut i min fantasi!
Efter bion åt vi middag på Donken innan vi åkte hem till Bossen som varit ensam hela eftermiddan. Han vet så väl att han inte får vara i vårt sovrum, men alla spår ledde till att han leget i vår säng hela eftermiddan.
Vilken rolig söndagseftermiddag.


Love you Lisbeth!!

Kommentarer
Postat av: anita

Håller fullständigt med dig. En otroligt bra film. Jag hittar inte ord. Mållös.

Hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback