En vacker dag

Härligt ledig lördag. Ömsom sol, regn, moln, åska men i det stora hela fint. Beror på hur man ser det. Har långpromenerat med Bossen. Tog en sväng ner i Peters växthus för att planera mina planteringar i sommar. Växthuset är underbart denna årstid.








På eftermiddan skjutsade vi ner Sofia till stan. Hon ska va på kulturnatta och ha skoj med sina vänner. Sen ska hon sova hos Moster Titti. Pojkarna och jag handlade middagsmat innan vi åkte hem. Så här tycker jag att en varudisk ska se ut!



Sen behöver man inte vara Obelix för att det ska vattnas i munnen!



Skön Tapasmiddag ute på altanen i strålande sol......

Kommentarer
Postat av: anita brännström

Ser att du har inte ändrat på länken till min blogg. Du har adressen här om du vill ändra. Ha de

Anita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback