Första Maj

Vilken underbar dag. Strålande sol och sommarvarmt. Jag och Steve har barnfritt och bara det är ju ganska bra!
Varit ute med Hugo på långpromenader i bara linne och shorts, det är sommar det.
Suttit ute på gården hela eftermiddan och solat. Hugo får springa lös och det funkar hur bra som helst. Han älskar att gräva, som den grythund han är....



Sen kommer då en annan sommarfeeling....
Före...


Efter...



Nu väntar vi hem alla barn så vi får äta middag tillsammans och ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: anita brännström

hej Katta

Herregud vad jag har krånglat med min blogg. Nu har jag lagt upp en ny. Den andra har fått spader och det verkar inte som det går att göra något åt det.Hoppas denna håller.Jag låter den gamla ligga kvar ett tag men jag kommer inte att skriva mer där.

I alla fall, så fina tår du fick.Fniss.

Anita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback