Glad!

Härligt! 4 dagars ledighet. Jag har haft en väldigt slapp vecka. Endast 2 arbetsdagar.Har haft en lång arbetsdag där jag har hjälpt både patienter och väldigt goda vänner. Ibland lyckas man inte riktigt hur mycket man än försöker! Blev helt plötsligt väldigt yr i huvudet när jag gick hem från jobbet och det håller i sig än. Tur att 98 procent av all yrsel är godartad!
Efter en god westernsallad gick jag en promenad med Bossen, ja jag vet att jag kallar honom Bossen fast han heter Hugo, men jag gillar del två av namnet.
Blev så glad när jag kom hem så det gjorde ont ont ont i hjärtat. Navelsträng? Vem står där om inte André, fjärde ungen min! Det är snart ett år sen vi sågs. Alldeles för lång tid!! Hugo blev också alldeles uppi hejsan, klart han kände igen André.
Lugn kväll med ett glas vin, för att stabilisera yrseln, det hjälper, tro mig:))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback