Ledigdag i soliga Umeå

Eftersom jag var jour på lördag så hade jag en härligt ledig måndag igår. Tog Freppen med mig och åkte ner till stan. Han passade på att åka till Strömbäck och skriva slutprovet i matte. Jag snurrade runt i utkanterna av stan. Köpte kompostgaller och dammduk. Fortsatte upp till Strömpilen. Stötte på en bekant cykel, svart med en stor rosa blomma på styret. Syster var i faggorna. Upptäcker att jag inte har pengar på mobilkortet. Fixar ett hallebopp 200 och får kontakt. Vi lunchar tillsammans på Donken, eller rättare sagt jag lunchar medan Titti nöjer sig med en mugg kaffe. Vi följs på skoaffär och provar skor.
Jag köper de på bilden som sitter på en fot med röda tånaglar!




Kommentarer
Postat av: Nina

Åh inte kom du och hälsade på mig på jobbet!!!

ILLA :P

Postat av: sofia

åh, varför är dom där dase snygga skorna typ 1 storlek för stor för mig?

Nu måste jag ju köpa egna... grr

2009-05-19 @ 23:02:19
URL: http://rystedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback