Skolavslutning 10/6

Sofia lägger andra året på gymnasiet bakom sig !
Jag åker ner till henne på morgonen och vi följs på avslutningen på Midgårdsskolan.
Bild 2:an står för koreografin i valhalla...Cirkus Midgård...







Efter avslutningen har jag och Sofia en mysig dag med lite shopping i strålande
sommarväder. Litet missöde med en bilruta kan inte förstöra dagen !
Jag kontrollerar mina ögon hos optikern och dom verkar trivas bra med linserna, som jag,

Tapas på altanen i den varma sommarkvällen....



Fredrik och Petronella kommer på kvällen. En fräsch Siciliansk solbränna
passar Fredrik väldigt bra !
Petronella har sin lilla fralla Morfin med sig. Oj Oj Oj så roligt Hugo tyckte det var....
Racade runt på gården tokglad !



Vilken trevlig dag :)))

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, på den där bilden är du och Sofia jättelika :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback