Långlördag i Bjurholm

En rolig dag!
Alla affärer öppna till 16.00.
Aktiviteter och marknad på lilla torget:)
Jag bestämmer mig att gå och göra en ansiktsmålning, varför ska bara barn få ha roligt.
Jag blir målad till en tiger. Medan jag målas står en familj med tre barn och tittar på. Har svårt att hålla mig för skratt när ena barnet viskar till sin mamma.....men hon är ju en tant:))
MEN....även tanter får ha roligt.
Visade mig på byn hela dan och ärligt, jag har aldrig sett så många leenden i Bjurholm...
Handlade lite middagsmat i form av rökt sik och tunnbröd.
Hade jag inte haft kylen full av ägg hade jag naturligtvis köpt ljusgröna ägg av Gunilla Björn, ho som är sambo med Elg:)))






Kommentarer
Postat av: sofia

Vad bra <3 neej, jag ska ringa bussbolaget igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback