En alldeles vanlig torsdag...

Vi har så otroligt lugnt på jobbet att detta måste vara "lugnet före stormen".
Gunnar och jag städar och omorganiserar akutrum och oprummet, ja vi kallar det "rent".
På eftermiddan sitter jag på folkhälsorådet och suckar..ja jag menar det..
Steve och jag äter äkta torsdagsmat, ärtor med fläsk..jag tycker det låter lite mer sofistikerat än ärtsoppa:)
Steve repar med Jolly Rogers inför musikcafét i Djupsjö.
Jag vallar vovve som vägrar bajsa!!
Går på bibblan och lämnar tillbaka filmen Svinalängorna. Tycker att det är ganska kul att kunna hyra film för 20 kronor för en hel vecka. Många filmer att välja bland, nästa gång blir det Lady Chatterfields älskare. Lite nyfiken på den då min syster läser boken varje sommar:)
Naturen är underbar, se här...mellan stenplattorna i entrén utanför biblioteket hittar jag denna lilla skönhet...
Ledig i morgon.
Steve, jag och Sofia åker ner till Ytterhogdal och hälsar på Mamma/Svärmor/Farmor Birgit.
Sen åker vi vidare till Ytterån där NBIT ska spela på stora kräftskivan på Åparken:)
Bara roligheter igen alltså:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback