Romantiskt mejl

Fick ett romantiskt mejl av min make i veckan! Freagsnöje, bio, midag och en natt på Plaza ?
Så mysigt.
Åker in på fredag eftermiddag. Checkar in på Plaza. Sofia och Marc vill låna bilen så vi slipper parkering för den.
Jag går iväg på DUÅ och inhandlar lite gott till kvällen.
Vi bestämmer oss för att strunta i bio och bara vara för oss själva...det är ju det som är det mysiga!!!
Äter en god middag i hotellets restaurang. En perfekt grillad entrecote och jag väljer citron-parmesansmör till, helt suveränt gott.
Drar oss tillbaka till rum 513 och myser med god ost och kex och en finare variant av det italienska Valpolicella.

Hotellfrukosten är som vanligt underbar. Vi satt vid ett fönsterbord som lät som fågelkvitter när man rörde det. Det passade utmärkt med den vårkänsla vädret bjöd på. Strålande sol och några grader kallt.
En liten shoppingrunda på stan innan Marc och Sofia hämtar oss. Väl hemma hos dom dom får jag för första gången träffa mitt lilla "barnbarn" Penny Lane, så söt:)

Handlar lite mat på Kronoparken. Vi ska ha Greger och Louise på middag ikväll.
Dags för mig att damma av ukulelen och börja träna till allspelet.

Oh vad jag mår gott :))



Utsikten från 513...






Skön soffa att vila shoppingtrötta ben på :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

åh vad romantiskt mysigt!

2011-01-30 @ 12:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback