Fortsättning årskrönika 2012

Ibland lever datorn ett eget liv, var inte alls klar, så vi fortsätter :)
 
 
Många bad i havet blev det :)
 
 
 
Kusinträff i Byviken :)
 
 
Byggde en ny "paviljong" :)
 
  
 
Steve och jag hade en underbar dag på vackra Norrbyskär :)
 
 
Bjöd mina vänner på sopplunch :)
 
 
Vi hade mrödarsniglar i Bjurholm :)
 
 
Vi badade i Bettnässand :)
 
 
Julie växer :)
 
 
Var på konstrunda med Kerstin Sjöström :)
 
 
Det blev höst :)
 
 
Jag fick plocka kantareller med Karin Sandström :)
 
 
Jag simmar :)
 
 
Jag tränar :)
 
 
Jag firar födelsedag i Sundsvall :)
 
 
Det blev en lång och fin julledighet :)
 
Sparar det bästa till sist....
 
 
Jag och Steve ska få bli farmor och farfar :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback