Nolia

Slutar jobbet kl 15 denna vecka så jag hinner in en snabbsväng på Nolia.
Parkeringar var det ont om...fick en till slut långt ut på Västerslätt!
Redan där borde man ju ha funderat...ska jag verkligen gå in?
Jo jag gjorde det, jag och några till:)
Äntligen Fransk grottost. Kvinnan bakom disken förvandlades från en trevlig människa till en riktig
surkärring på 0,7 sekunder!
Jag ville bara ha en liten bit!!! Hade lust att lämna disken, men jag ville ju så gärna ha den lilla biten!
 
Hört bland besökarna (jag är förstående då jag också har en man som vågar vägrar Nolia)
Frun: Vi kan väl gå dit ut och titta en stund?
Mannen: NEJ, jag vill inte!
Frun: men där ute kan ju finnas når du är intresserad av!
Mannen: Jag är inte intresserad av nånting!!!
 
Hahaha.......
 
 
 
Köpte 4 par trosor också :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback