Gamla vänner från förr..

Åkte buss ner till Umeå idag. Hade trevligt sällskap med Karin Sandström som satt och stickade på ett strumpskaft. Oh vad länge sedan det var jag stickade något. Jag tror det var när jag stickade en lusetröja och mössa till Jonas när han var bebis :)
Stämmer träff med en gammal kär vän från Strömbäckstisden. Helen Johansson och jag går på Waynes och tar en latte och pratar gamla tider. Kul när det känns som att det var igår man träffades....det var 30 år sen !!!
Går omkring på stan en stund och möter upp Sofia som jobbat idag, hon har åkt skrana med barn och suttit och solat :)
Steve och jag går på lägenhetsvisning på Haga. Liiite för liten om man säger så!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback