Årskrönika 2013

 
Vi väntar en bebis, vårt första lilla barnbarn.
 
 
Steves mamma Birgit lämnar oss.
 
 
Begravning i Ytterhogdal kyrka.
 
 
Härliga vårpromenader nere på älven.
 
 
Steve och Greger gör ett fint Dan Andersson program.
 
 
Hugo fyller 6 år.
 
 
Bäverjakt med Sture Lundgren Valborgsmässoafton.
 
 
Så kom han äntligen lille Rex Rafael Rystedt 6/5.
 
 
Fredrik och Lillemor blir mor och far.
 
 
 
Vi firar bröllopsdag 17/5, första gången som farmor och farfar.
 
 
Sofia blir färdig undersköterska.
 
 
 
 
Midsommar firas enligt tradition hos Ådénarna i Backfors.
 
 
 
Midsommarkrans till Rex av Olvon.
 
 
Vår allra sista trädgårdsfest! Nu har vi sålt huset och köpt lägenhet
på Mariestrand, Umeå.
 
 
 
 
 
Jag köper min första cykel och njuter av färder runt Nydalasjön.
 
 
En semesterdag vid havet.
 
 
Jag får besök av finfina FB kamrater, Tina och Ingrid.
 
 
Jag umgås med min älskade lille Rex.
 
 
Ja, farfar Steve också.
 
 
Jag börjar på Strokecenter 2/9
 
 
Rex dop 8/9, Mariakyrkan.
 
 
 
 
 
 
 
 
Födelsedagskalas hos min syster Titti 12/10
 
 
 
Pappa Fredrik och Rex på farsdag.
 
 
Adventspyntat Mariestrand.
 
 
Jag firar min födelsedag 2/12 och blir fint uppvaktad.
 
 
Världens sötaste lilla tomtenisse lussar för farmor.
 
 
Firar jul med Rex på Mariehemsvägen 172.
 
 
 
Juldagsfika och middag hos syster.
 
 
 
Nyårsafton på tu man hand med kära maken.
 
 
 
 
 
 
2013. Året då allt hände! Vilket fantastiskt fint år.
Får önska oss att 2014 blir lika härligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback