Nu är glada julen slut.....

Men julgranen står fortfarande grön och grann! Vilken lång och skön julhelg det har varit. Ådenissarna och vi hade så trevligt tillsamman (som vanligt) God mat och fina julklappar. Nina tittade förbi en stund. Titti och jag var på midnattsmässa i kyrkan. Jag hade glömt glasögonen hemma så jag fick gnola psalmerna i högan sky. Det var nån som tittade lite lustigt på mig, men det får man bjuda på! Juldagen långpromenerade vi upp till stugan. Släppte lös vovven så han fick härja på ordentligt. Fredrik och Anna tog många fina kort. Annandagen gick i slöhetens tecken. Alla ungdomarna åkte till Umeå på mellandagsrea så jag och Steve fick en hel kväll för oss själva. Slappade framför tv:n och åt goda ostar.
Sen var det då arbetsdag igen. Vi har bemannat minimalt men det har varit en relativt lugn dag trots att vårdcentralen varit stängd 5 dagar. Det brukar vara ett uppdämt behov som kan vara svårt att tillfredställa.

image170

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback