Resehelg

Ett evigt rännande! Söndag följdes vi upp till Storuman. Steve hade bilen där uppe och Fredrik följde mig som sällskap på återfärden. Snöväglag hela vägen och inte ett gruskorn så långt ögat kunde se. Men gud så många vackra vyer vi såg på vägen upp. Varken jag eller Fredrik hade ju nån kamera med så vi får memorera dom i huvudet. Väl hemma slängde vi i oss lite käk för att sen fortsätta med Fredrik ner till Strömbäck. Sen åkte jag till min syster för att övernatta hos henne. Drack en god kopp Womens Tea. Surrade en stund innan vi båda var så trötta att det var bara sängen som gällde. Hade ett skönt varmt täljstenshjärta att gosa med innan jag somnade. Upp tidigt i morse för att åka in till stan och köa på Clip. Blev en fin page, men oj så kort det känns. Handlade en ny "den lilla svarta" och en fin aftonväska till. Racet hem och till jobbet! PUH!!

image128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback