Tisdag

Kvällarna fylls på. I går kväll var jag och kollega Gunnar nere i Umeå på vårdförbundet. Information inför strejken. Det var så många korkade frågor, jag hade ett jädra schåå att hålla mig för skratt. Kollegan kontrade med att undra om vi verkligen skulle ha lönepåökning!!
I kväll ska jag och Karin Bjurberg laga mat i skolköket med deltagarna i Toppform live. Kryddstark köttfärsgryta med linser, paj, kikärtsbiffar. Lite pruttig i magen i natt kanske. Propeller i taket medborgare. Det ska bli spännande att gå in i skolköket igen. Kommer kanske att sakna Linkan.

image253

Kommentarer
Postat av: Fredde

Hoppas de blir gott!
vi grillade korv till middag, de va som vanligt supergott :D

2008-04-22 @ 18:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback