Vinterdepp

Tänk att man aldrig lär sig! Samma visa vartenda år. Denna jävulsnö som alltid måste sabba vårkänslorna i april. Jag blir deppad, förbannad och riktigt ledsen! Jag har aldrig trott på att det är en viss mängd av snö eller regn som bar SKA ner, men man börjar fundera. Vi är snart i mitten av april och snön bara vräker ner!
Har i alla fall varit på Värdshuset och ätit en god värmande Biff Stroganof. Vi har det lugnt på jobbet så just sitter jag och funderar på vad vi ska äta till middag idag. Alltid svårt när magen är mätt. Just nu är jag inne i en period när jag inte har nån fantasi alls när det gäller mat. Jag upplever att det bara finns korv, korv, korv!!! Äcklelmat! Jag bor ju tyvärr på ett ställe där utbudet på Ica och Konsum inte är så stort.

image242.........?

Kommentarer
Postat av: Nina

Men korv ääär ju det bästa!! Det man aldrig lessna på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback